onsdag 14 oktober 2009

Bullbak !!!

Idag har Jag å Jimmy varit med Kitty uppe vid bräckan,
hon fick gå lös & hon sprang å sprang, å sprang lite till.
För att bli av med all hennes energi sprang
eller gick/klättrade jag upp för en jättebrant backe
medans Jimmy höll i Kitty & när jag
tillslut var uppe så släppte han henne..
Det tyckte hon va skoj,men jobbigt
hon orkade inte springa hela vägen =)
Tyvärr hade jag inte kameran med mig
så det blev inga kort =(


Här är våran fina bulldeg ..

Nästan större än Jimmy ..

Bagar Lena =)

Jimmy sockrar

& sockrar med pärlor ..

Så fina bullar

Färdigt ..
Jag delar bulle med min prinsessa =)

smaskens

Jimmy gillade bullarna

Nu är vi mätta

På kvällen var vi hemma
hos Sarah & Johan &
kollade på film ..
Mycket bra,
Älskar Disney filmer .

Nu är vi trötta & ska sova

GODNATT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det va därför det va skillnad på bullarna ;) Du kan du Lena!!

PA sa...

Spara den lilla till mig så kommer jag och fikar:)iaf heter det Lena
har du inte lärt dig det;)BFF