tisdag 13 oktober 2009

Varit i Åsa =)

Har sovit hemma hos Lotta å Jonas.
Åkte dit efter jobbet i Måndags.

Det var en kille hemma hos dom
& visade köksluckor.

Den till vänster tyckte jag va fin.

Men Lotta & Jonas gillade denna mer ..

När han gick fick jag JÄTTE JÄTTE GOOO
middag/kvällsmat ( kl var tio )

Efter middagen badade vi Spabad =)
Såååå mysigt..
Här sitter vi ute i minusgrader
i varma vattnet ..

Jag & Ronja har myst massa..
I Love Lillstrumpa

Denna sången sitter fast i min hjärna nu..
Men visst är Lotta duktig på att sjunga ?


Redo att åka bil till
Hultavägen ..

Jag, Lotta & Mamma ska ta en tripp
till ullared så Pernilla ska passa Ronja ..

Man kan tro att hon ska flytta dit,
behövs det verkligen så mycket ?

Pernilla undrar hur Ronja kom dit ???

Innan vi åkte fick vi lunch
av mamma & pappa ..
MUMS

Äntligen framme =)

LOVE !!!!!


Åhhhhh
Jag önskar mig allt i julklapp .. ha ha

Lotta önskar sig hulken händer =)

Vätske paus

Snyggaste på hela ullared =)

Tack min fina familj för allt mys.

1 kommentar:

Joppe sa...

Vilken bra video du lagt upp... Frågan e vem som tycker det är roligast med barnsångerna... Ronja ser ju SÅ DÄR imponerad ut :-)