måndag 23 mars 2009

Anna & Bagarn

Lördag den 21:a Mars va det äntligen dags att packa väskan för att åka till
fina Haga & hälsa på Anna & Bagarn =)


Här står mina älsklingar..
Kitty är en riktig stadshund nu ..


I LOVE YOU

Anna hade köpt blommor.



Huslig som hon är slängde hon ihop en kladdkaka..



Kitty äter lite dåligt nu, Anna ville att hon skulle

få i sig lite mat, så hon mata Kitty med sked =)







Vi väntade på att Bagarn skulle komma hem från
nån pokerturnering, vi va JÄTTE hungriga
så vi åt kladdkaka



Och chips..


Sen äntligen kom han med maten ( ganska sent )

MMMMMM



Sen middag




Sen blev det singstar..


Jimmy & Bagarn sjön favvo låten
( Basshunter, Jag känner en Bot )




Sen kom " champangen" fram.
Jag håller inte flaskan så bra ..
för den är öppen..

GH fantasterna.. tycker dom ska starta ett eget band =)


Kitty sov mest ..
Här ligger hon på " Ludde"
Alla hundar älskar Ludde =)


Jag vaknade tidigast, kl 8.
Resten kom upp vid ca 12..
Så vid ett tiden blev det frukost.
Men går man & lägger sig vid 6 så får man sova länge .




På söndag kväll åkte vi till oss & grilla
i mörkret..


Kycklingspett ..


MUMS ..



Trötta å hungriga



Tack Anna & Bagarn för en underbar helg ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad smal du ser ut på korten, är du deppig för att jag är i väg?=)
hehe du e jätte fin!
Pusssss

Lena sa...

Ja jag har ingen matlust alls nu när du är borta =(
i miss you !!