måndag 9 mars 2009

Promenad i Åsa

Mitt på åkern i Fjärås står en bil...
Hur har den kommit dit ????


Här är vi "gänget"
Jimmy va oxå med men han tog alla kort..


Lotta frös så hon fick låna min tröja ..


Som nu é storlek xxxxxl




Tjockis skosnöre gick upp,
& böjer hon sig kommer hon
ALDRIG upp igen.
Tur att hon har en Lillasyster..

Dessa gravida.. Hon blev akut kissnödig , så ut i buskarna..


Jag & Kitty gillade inte att gå på plankorna.

Så jag fick bära prinsessan =)

Fina .. Leo fick vi inte upp på stenen.


Paus.. Måste man ha när man har pensionärer med sig =)

Vovvisarna fick vara lösa lite .


Tjockis Lotta fick gå först.. Hon fick bestämma tempot.



Kitty & Mormor



Myyyysssss


3 kommentarer:

Lotta sa...

Vi hade en mysdag....å tack för att ni orkade med den gravida( om inte jag minns fel va det inte mig vi höll tempot efter ;)
Kraaam å pusssss

???? ps nån har stulit MIN bloggbild på bilen på åkern;)

Puss igen

Lena sa...

Nej det va ju inte det,, en stund fick du bestämma ..

Är det du som har ställt bilen där ?
Förlåt =)

Lotta sa...

Du e förlåten ;))

Jag har bloggat den oxå!!!!!!!!!!!