torsdag 19 mars 2009

Solig dag

Igår sken solen så jag, Jimmy & Kitty gick hem
till Lotta & Chilli

Lotta kastar boll.. Något hon inte va så bra på .

För här siktar hon på trädet som står flera meter från mig.
Eller så sa hon bara så, hade jag inte flyttat på mig hade
bollen träffat mitt huvud =(



Sen kom Kenneth & hälsade på.
& Kitty blev JÄTTE glad .


Alla vill klappa på Lillstrumpa


Här är vi på väg till Slottskogen.
Det finns plats jämte Jimmy men Kitty & Chilli
skulle sitta i knät ..

Nu är vi på väg hem, Kitty är jätte trött.
Bilderna från slottskogen ligger på Lottas blogg,
vårat batteri på kameran tog slut.
Denna bilden är från min mobil .


När vi kom hem gjorde vi lyxmat .
Fiskpinnar & spagetti ..


Filmen för kvällen blev denna,
verkade bra men jag somnade som vanligt,
såg början & slutet ..

Idag har varit en mysdag, gick till affären & köpte bullar
sen hem till Lotta & fika.
Städat lite hemma.
Nu ligger Kitty & äter på sitt nya märgben.

Inga kommentarer: