tisdag 17 mars 2009

Massa grejer

Nu äntligen är jag frisk igen, fortfarande lite trött men frisk ..
Har bloggat dåligt, har inte orkat sitta vid datorn.
Så nu lägger jag upp MASSA bilder..


Blivande Mormor Lillan & Mamma Lotta



Lunch med Mamma & Lotta



Söta Johanna .. Längtar du inte tillbaka
(hon é i Thailand)


Åt Lunch med Janna en dag..


På Hemma butiken har dom alltid något gott ..


Denna glittrande cidern fick jag av Lotta & Jonas ..


Se så fiiiin


Min mage va riktigt fin den kvällen


Enda kortet från våran ute kväll.
Detta är på bussen kvart i 2.
Michaela gillade INTE att åka buss..


Söt <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgahtSv__LonhOgQQvlZSf9GTb428FfduhfviUClUMEVur0RzK3cQbMCMGoEzf9A9jye-azvuM1sx_tsOw2KIvp0eHLbFaGyADBxbeWbDvjJmXW74adert8dLi6iUsPLknIs4X9-rTM_q8/s1600-h/Foto043.jpg">

Fattiga Lena hade ingen lunch med sig till jobbet,
men underbara Michaela delade sin paj med mig..
& frukost mackor hade hon köpt med =)
I Love yooo


mmmm Jätte gott =)


Sen kom Michaelas Mormor med kakor som jag
fick smaka på .. MUMMMMSSS


Jag & Lotta va på nya Jysk..
Ni ser henne va? det är det stora framför dörren..


Gravida trötta människa, gick å la sig, trodde vi aldrig
skulle komma därifrån ..


Snurriga Lotta skulle betala med kort & gjorde fel..
fick tillkalla personal..

ÄNTLIGEN kommer SOLEN =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jooo jag langtar tillbaka liite;)
hehe Puss pa diiig!