söndag 1 mars 2009

Freeport Award !!

Jag & Jocke stängde .
Här står han & dricker & röker utanför jobbet ..
Inte ofta man gör det =)

Vi gick bort till hemma butiken, hörde det va grym fest där.


Johanna , Janna & Bettan innan bussen ska gå



Här står bussarna & väntar på alla folk

Jag åkte inte med bussen, Jag åkte med Lotta
i hennes bil.
Gravida kan bli akut trötta & vill åka hem fort =)


Janna åkte oxå med i bilen


Det bjöds på drinkar när vi kom fram


Vem kan detta vara ???

En till mystisk kvinna ( vilka är dom vackra ? )



Fick inte så mycket mat, så vi fick äta på Jannas hår..

Alla älskar Lotta <3




LOVE


Mera LOVE
Jag & söta Bettan .. <3



Björn Borg grabbarna



Jag tror inte Johanna trivdes vid sitt bord , hon va
vid oss hela tiden


Heja Björn Borg !!!



Dax att sluta dricka kanske

Inga kommentarer: