måndag 30 mars 2009

Kalas å mat

Johanna har kommit hem från Thailand.

Så vi hade en överaskningsfest för henne

hos Michaela.




Damerna gör sig vackra.




Här kommer hon den underbara ..


Det bjöds på gooo paj..


Fina tjejer på fin middag



Johanna fick sexiga trosor




& ett fint collage..



Hon blev mest glad för trälådan tror jag
Hon fick en liten spargris som hon ska måla själv.
SPÄNNANDE..

JOHanna cider..


Jag tror hon strippar på detta kortet.
Men hon tog bara av sig tröjan..



Michaelas söta katter luktar på jackor



Duktiga Michaela hade gjort en JÄTTE fin tårta
till sin lillasyster..
Som Johanna tyckte va ooooo så fiiiiin

Goooo va den med ..
Johanna hade köpt present till mig i Thailand..
En fåtölj till min telefon..
Tack söta Johanna <3
I söndags grilla vi med Jens & Bettan
MMMMMM


Bettan ÄLSKAR avocado

Jättegott


Jimmy kom sent & fick värma sin mat..
Fick äntligen se sex in the city filmen..
Jimmy va ju inte hemma..



Jag har gjort egen Tzatziki.




som va god till Tacos
& Hamburgare..

Inga kommentarer: