tisdag 3 mars 2009

Tråkiga dagar =(

Efter Freeport festen har det inte hänt någonting,
Jag har jobbat & lagt mig i soffan när jag kommer hem,
har inte orkat sätta mig vid datorn.
Kollade reprisen på melodifestivalen på söndagen,
den va inte bra ingen jag tyckte om,
måste jag säga någon så får det bli Agnes ..
Ätit alldeles för mycket.. Pizza, godis & Mc Donalds , Känner mig rund..
Så jag säger det igen ,, Nu ska jag tänka på vad jag äter.. hi hi
Min hemmafru gjorde paj ( ingen micropaj ) han är bäst..
Jimmy har börjat Photoshopa & han är riktigt duktig , ni ska få se =)


Kim va här & hälsade på..
Kitty blir sååå glad när faster kommer..



Blev massa pussar ..




Jimmys bilder ..
Jag ville ha en grå bild med gul tennis boll..
Fiiin

LOVE ....

Visst är han duktig ?

5 kommentarer:

Anonym sa...

den sista bilden är jätte fin !

Anonym sa...

Jätte fina! Jag hade behövt mig en lektion;)

Lena sa...

jag tänkte Jimmy kunde ha kurser..
Då kommer du Johanna va ? =)

Lotta sa...

Jag kommer oxå på Jimmys kurser ;)

grymt fina!!!!

K.PeRsSoN sa...

Han är så duktig =) Och jag blir med lika glad när jag ser Kitty =) Det är ju världens sötaste hund.. Hur kan man inte bli glad när man träffar henne =) Hehe.. :D<333