tisdag 22 september 2009

Blandat !!!

Jag, Jimmy, Sarah & Johan tog en
sväng till ullared..

Sarah tyckte det va roligt iallafall

Johan längtar hem

Köpte en stoooor
påse gotta =)
Som Jimmy öppnade i bilen

När vi kom hem bjöd
Sarah & Johan på mat

Duktiga Sarah

Vad gör Johan när Sarah sliter i köket?
Dricker vin !!!!
Min älskling med sin fiiina tröja

Vi skulle öppna en flaska
vin men hittade ingen
öppnare =(
Men det gick med en skruv..

Kitty & Otto är impade ..

Äntligen min goa fyllda biff =)

Mys !!!
Otto & Sonja vill med ha mat

Bea försökte med få lite
Kittys glada mamma
Efter maten blev det mys i soffan

Grabbarna lekte lite

Min tuffa kille
Tack Sarah & Johan för en rolig dag =)


Underbara Michaela
hade köpt pucko
& gjort mackor på jobbet..

Ronja är nu 4 månader..
Stora tjejen =)
Ronja läser en bok..
Spännande ....

Denna koppar "kruka" har funnits
i mammas barndomshem.
& nu ska den bo hos mig =)
Men han var smutsig, så jag
putsade han & se så fint det blev..

Jag & mamma tog en promenad
med Kitty & Leo lösa i skogen.
Dom hade så kul & sprang hela tiden,
Kitty sprang i blåbärsris & fick blåa
ränder på magen..

Min duktiga hund.
Hon hittade svamp =)
Inte ätlig kanske, men det va svamp.

& fin färg va det med .

& min duktiga mamma hittade
svamp med..
På ett träd ????

Lilla prinsessan i stooora skogen

Mitt barndomshem =)

Kram !!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju den perfekta presenten
till Johan hemma.

Anonym sa...

Tack själva för en rolig (och DYYYYR) dag =)

/Sarah

Lena sa...

Vad har jag hemma som Johan önskar sig ?

lillan sa...

Ser lite farligt ut, först lite vin osså ut med skjutvapen i ett bostadsområde. Snart blir det löpsedlar.....

PA sa...

En korkskruv