onsdag 9 september 2009

Min Onsdag !!!

Det ringde på dörren idag & Jimmy gick & öppnade.
Han stod där lääänge & pratade med någon,
Sen fick han något...
Gratis ?????
Detta är vad han fick..
Från Jehovas vittnen =)

Sen var vi uppe i skogen med Sarah & Otto
& skulle träna personsök..
Men Sarah började plocka svamp istället.

& Jimmy plockade blommor.
Dom hade helt glömt av
vad vi skulle göra..

ÄNTLIGEN !!!
Sarah har sprungit & gömt sig &
Otto vill iväg & leta..

Släpp nu då !!!!

Å se han hittade henne =)

Här letar dom nog svamp & blommor..

Sen åkte vi hem till mamma & pappa,
för idag är det hundkurs.

Söta lilla Leo.

Kitty bäddar i Leos säng
Mys..

Mamma sitter & facebookar..

Sötaste i världen



Det bjöds på goooo mat.

Jimmy gillar mammas mat

Kitty väntar på att vi ska åka

Prinsessan

Dom har det så mysigt där bak


Tyvärr blev det inga bilder från
hundkursen för Jimmy tog inga kort..
MORR !!!
Men Kitty va JÄTTE duktig ..

På kvällen kom Skantz & åt lite glass..

Mamma hade en pläd hemma som
jag fick, men den tog Kitty beslag på..

såååå mysigt =)

3 kommentarer:

PA sa...

Morr på Jimmy, men du kan få ta kort från mig på min hemliga blogg.

Pernilla sa...

jag längtar efter dig!!!!!

Lena sa...

Jag tar gärna kort från hemliga bloggen =)

Jag längtar efter dig med storasyster.. Vi får träffas någon dag.