måndag 14 september 2009

Måndag & Kalas på Bäckvägen

Idag är ingen vanlig dag, idag är Jontes födelsedag
HURRA HURRA HURRA !!!!!


Jag har smygfotat
födelsedags "barnet"
Han gillar inte att vara
med på bild..

Min fina mamma var där =)

& Lotta & Ronja såklart

Lotta & ( Jonas ) hade dukat såå fint

Jonas är omtyckt, för det va massa
folk där, eller så kom dom för maten =/

Lilla söta Nissom var med på kalas

Nu blir det MAAAAAT !!!!!!

Nä hä, ingen mat .. MORR !!!!
Vad kollar alla på ????

Jaha tuffa Jonas ...
Som ska öppna paket =)
Han hade stulit någon annans present
för på ett kort stod det :
Grattis på 26 års dagen !!!!
Jonas fyller inte 26....
Han är ju gubbe nu .. ha ha ha

Snygga Lisa & Emil var där med
Kitty HJÄRTA Chilli

Han är inte färdig ännu..
Jag höll på att svälta ihjäl !!!!

Men snälla storasyster Lotta
gav mig lite alkohol =)
MMMMMM
ÄNTLIGEN !!!!!!
Så gooooo mat ..
Lotta kan hon...
Som Jonas sa :
Jag valde rätt syster

Lisa va oxå hungrig

Jimmy är rädd att pappa ska
ta all sås .

Jörgen med skägget ..

Pernilla...
*Är trött.
*Vill inte vara med på bild.
*Skrattar.
*Gråter.
*Eller något annat .

Men ?????

Jo en linslus =)
Duktiga Jörgen diskar..

Lotta & Jimmy dukar fram något rosa ???
Glada Lotta

Men vad är detta ???????

En rosa tårta ....
Har Jonas önskat det ???

Polis hunden Leo kollar
dörren så ingen kommer
in & tar Jonas rosa tårta ..
& Chilli kollar så Lotta
sköter sig ..

Ronjas present va bäst..
Jag tror Lotta kommer
blogga det, så ni får hålla
koll där =)

Här sjunger vi för Jonas,
han sa att det va barnsligt..
Men jag tror han blev glad .

Chilli ville med sitta
vid bordet

& såklart hon fick..
& en JÄTTESTOR tårtbit ....

Ronja byter om till pyjamas ..

Så va kalaset slut...

Lotta har börjat prenumerera på en tidning.
Från Jehovas vittnen ..
Den är GRATIS !!!

Tack för gooo mat
& trevligt sällskap

Inga kommentarer: