lördag 5 september 2009

Mycket har hänt !!

Jag tog en liten paus från bloggandet, men nu tänker jag börja igen..
& jag bloggar mycket om Kitty så om man inte tycker det är kul
så behöver man inte läsa min blogg =)
Här kommer massa bilder ....


Innan hundkursen började åkte vi
till Åsa ..
Här är min söta pappa =)


Lillebror Leo skulle oxå till skolan.


Pappa ångrade att han inte tog
med stövlarna..
Trodde inte vi skulle gå i skogen.

Vi ska upp & träna personsök.
Som både Leo & Kitty klarade galant.

Här ska en hund stå i mitten,
& alla andra hundar gå emot den
för att se hur den beter sig..
Detta klarade Leo & Kitty med..
Magister Erling sa att Kitty
inte har någon som helst aggression i sig .
( men det visste jag redan )
Nu har vi börjat med personsök hemma.
Kitty tycker det är jätte kul..

Jag som aldrig hittar svamp,
hittade massor =)
Här är en fin röd ..

Lite smutsiga & geggiga men det
går nog att tvätta bort .. ha ha

Prinsessan på trädet

balansen är det inget fel på =)

Kitty med pappa Jimmy

Så här ren blir Kitty
när hon sprungit i skogen


Varit på bio med Sarah & Johan..

Våran STORA popcorn

Jimmy med sin STORA dricka

Sarah & Johan hade med köpt
en STOR popcorn

Vi såg denna filmen..
Tyckte den va bra ..

Våran fina kaffekokare har gått & dött..

Så nu får vi använda en gammal ful ..Jag ställde ut en liten säng till Tilda
om hon skulle komma tillbaka,
men Kitty tror att det är hennes
& hoppar upp på bordet & lägger sig där.

& en dag var Kitty borta !!!
Letade överallt ...
Hittade henne sovandes långt
in i garderoben .

& söta lilla prinsen bara sover =)

Jimmy, Sarah & Johan har
börjat spela innebandy..
Här är vi på väg till "matchen"

Jimmy gör sig redo ..

Nu är den igång Jag var inte med, så jag fick
hålla koll på tiden .

Vattenpaus
Jimmy & Sarah slåss om bollen ..

Jimmy har ingen kondis.

& inte Johan heller ..

Sarah hon har kondis.

Sen bjöds det på äpplekaka & vaniljsås..


Sarah åt glass med maränger

Kittys fina mamma

Kittys söta bror

Tant Bea leker med Kitty ..

Sonja

Hemma hos SoHan (sarah+Johan)
lyser kranen blå när det är kallvatten

& rött när det är varmt.
Säkert Johans idé .

Jimmy skulle ta bort våran
dörr dekoration.
& Kitty ville gärna vara med ..



Hon kan hon =)

Nu ropar kudden på mig =)
& Kitty är trött & vill sova ..

GODNATT !!!!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

det va roligt att titta på dina fina bilder igen och Kitty är sååå söt. jag är nog lite beroende av att läsa bloggar. nu mår jag bra!!! puss från storasyster

Eva sa...

Underbaraste Lena!! Tur att jag får komma in o. läsa lite om ditt, Jimmy och Kittys liv! Blir lika glad varje gång!!
<3 <3