måndag 28 september 2009

Några dagar har gått !!


Jimmys bror Ola har varit här ..

& spelat Gitarr hjälte..

Min duktiga älskling

Söta Sarah & Otto

Gotta =)

Jimmy spelar

Kitty visar Otto sin present

Jimmy har hittat något..
En STOR spindel

Som Jimmy ville ha som husdjur.
Men då får han flytta ....

Tänkte ge den till Lotta =)

Michaela äter lunch.
Hon frågade om jag ville ha omelett,
men jag hade precis ätit ???
Sen förstod jag varför ..

Våran duktiga praktikant Marcus

Idag har vi haft personal möte
hemma hos Bettan.

Bettan & Therese

Michaela

Jossan

Sebbe & Jossan

Fick goa mackor

Alla ville ha ...

En glad macka

Jimmy målar vårat köksbord


& Michaela har gjort en
teckning till Kitty =)

Min fina superstjärna !!!!




Nu får jag snart besök...
Av John Blund .

Inga kommentarer: