torsdag 17 september 2009

Hundkurs !!

Som vanligt före hundkursen
åkte vi till mamma & pappa .

Jag & min söta pappa <3>
Kitty & Leo på promenad

Här kommer någon...

Som fotograferar oss ???

& som känner mig

Det va söta storasyster Lotta
Söta Lillstrumpa var med.

Jimmy & Ronja

Kitty ville vara med =)
Å pussa på Lillstrumpa

Morfar !!

Men Kitty pussas helst med Chilli

Detta är Kittys tupperware

Med gotta i .

Inte vilken gotta som helst...
Dom hoppas så att jag ska tappa
något på golvet

Vi fick jätte gooo mat igen..
Vill aldrig att hundkursen ska ta slut,
för jag vet att det alltid är go mat innan..

Jimmy loves mammas food

Så var det dax för hundkurs =)

Kitty har uppvisning
Först skulle det tas kort

Kitty vill inte gå med magister Erling

Duktiga tjejen & stå kvar

inkallning


Här ska alla ligga kvar lääänge .

Det går bra..

men Kitty tycker det är tråkigt
& vill sitta upp..
Men då kommer pappa Jimmy
& säger till ..
Här står alla & väntar

Leo ville inte heller ligga still..
Så pappa fick gå fram

Dumma dumma pappa =(

Denna tjejen gillade Kitty
hon sprang till henne
massa gånger..

Sååå duktig

Nu kollar pappa på klockan..
Undrar om han hinner
hem till travet =)
Charmiga Folke 11 månader.
Han är busig =)

Här kommer lite filmer..

Det börjar bra..


Sen busar Folke & då vill
Kitty inte vara med ..


Här springer Kitty jättebra, tills Folke
kommer & skrämmer Kitty..
Då kommer Leo & skall rädda henne
då får han skäll



Här springer Kitty fel igen =/


Här vill hon inte vara med alls .


Här ska lilla Leo hoppa ..


Nu är prinsessan trött..
NATTI NATTI !!!!

Inga kommentarer: