söndag 6 september 2009

Lillstrumpas dop =)

Detta är en LÅÅÅÅÅNG blogg .. massa massa bilder.
Vill ni inte se bilder från dop så stäng ner sidan nu....
Ni som är kvar , mycket nöje =)


Jag & min fina älskling

Såååå fint det va dukat..
Tror det var mamma & pernilla som dukade.
Men det var iallafall riktigt riktigt fint =)

Pappa Jonas

Huvudpersonen
Ronja Lillstrumpa Vera Bianca

Mamma Lotta

Min fina duktiga mamma

Den största är från mig & pernilla
& Jimmy å Jörgen såklart

Min älskade storasyster Pernilla

Snygga pappa

Alla vill se på Ronja


Jonas Mamma Susann , Ingemar & Jonas mormor
Gerd..

Löööövvee
Jag, Michaela & Johanna

Eva tittar på Ronja

Patricia

Sandra & Robin

Söta Julina

Snygga Systrarna Olsson

Jag & Julina

Kusin Anna-Karin & hennes
dotter Julia


Nu börjar det snart .

Söta lilla Rasmus

Julle, Lisa & Emil

Pappa & Storasyster

massa folk kom det

Viktiga folk längst fram

Ronja trivdes i kyrkan

Prällen Gunnar..

Ronja med sin stolta pappa

Jonas, Lotta, Linda, Robert & Ronja













Lisa & Julina sjöng jättefint =)

Lottas snyggaste min .. ha ha ha

Julina sjunger

Jag & två ?? biblar
Eller förlåt pappa..
Psalmböcker


Lotta & söta Benjamin

Abu & Wilma med stooor present..

MMMMMMMM

Fina tårtan

En liten tårta..

massa gott..

Lotta, Sandra & Michaela


Bosse ..

Anna & Alva

"snygga" syskonen

Abu, Wilma & Oliver

Jag & Ronja

Lars & Eva

Ombytt

Massa presenter

Min tallrik

Pappa & Pernilla

Pappa med sin älsklingsdotter

Pia & Ronja

Moster Pernilla & Ronja

Paket öppning




Jimmy är stark =)
Denna fina stolen fick Ronja
av oss..
Pallen är från Julina & Lisa

Så fina saker

Patricia & Ronja

Amanda provsitter
prinsess stolen
Ronjas Bff
Thea & hennes mamma Sandra

Thea hade gjort en fin tröja
Sen blev det städning
Duktiga Lotta

Mycket duktig


Lycka till i livet

RONJA VERA BIANCA

3 kommentarer:

PA sa...

När började man kalla psalmboken för en bibel?

lillan sa...

Underbara bilder, du fick ju med hela dopet så fint,jag är så stolt över mina fina barn och barnbarn.
pussar o kramar. Mamma.

Lena sa...

Ha ha ha... Förlåt pappa.
Det va dåligt av mig