torsdag 23 juli 2009

ÄNTLIGEN !!!

Nu har jag semester !!!!! HURRA !!!!!
I ( håll i er nu ) .... 5 dagar ... men egentligen är det min lediga helg
& jag är ledig på tisdag så jag har bara tagit semester i 1 dag , alltså Måndagen.
Men det ska bli såååå skönt att vara ledig dessa dagar ..
Imorgon Åker jag & Jimmy till skummeslöv med Pernilla, Jörgen, Rasmus &
hans 2 kompisar..
Förklaring !!
Skummeslöv, eller Skummeslövsstrand, är beläget vid Sveriges längsta sandstrand och gränsar till Båstad i söder och Mellbystrand i norr.

& Kitty ska självklart med..
Finns en strand som hon
är välkommen på ..
På Kattvägen. ha ha ha

Här kommer lite bilder på våran sömntuta.

Sover under täcke..
Här är klockan nog 9 på morgonen & det är
alldeles för tidigt för prinsessan .

Här har hon vaknat till av att vi stör =)

BLÄ för er ...
Gå härifrån & låt mig sova .

Sååå trött..
GÄSP !!!!


Nu mina vänner är det

See you sooooon !!!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

hoppas ni får en mysig semester=)

saknar er ;)

lillan sa...

Miss you much;)