onsdag 8 juli 2009

Heldag i Åsa

Söta Lillstrumpa klar att åka..

Lotta har saknat sin mamma

Jimmy har fått fina skor av Pappa.
Eller jag tror Jonas fick dom först
men han ville inte ha dom =(

Yes !!!

Såklart

Min duktiga Mamma gör lunch

mmmmm Pannkakor

Söta Pappa fick med ..

Såå gott
Sen kom storasyster Pernilla med present
till mig & Lotta ..
Fina rosa tupperware flaskor
I den kan man lägga saker i botten
Smart =)

Sen gick vi ut på promenad
Mormor & Ronja

Pappa Jonas kom en stund


Tror han kom för matens skull


Mums

Frukt till efterrätt

Dagens goda gärning..
Räddade en skalbagge från att bli
uppäten av Leo & hjälpte den att vända
sig rätt ..

Lade han på ett mysigt ställe
Där Leo inte hittade han ..

ÄNTLIGEN !!!!
Fick jag köra barnvagnen =)


Sen va det dax för STÄDPARTY !!!
"Jippie"
Massa folk ville handla

Här visas det hur man kan göra rent
ugnen med en såååå bra medel

Pernilla får en ruta putsad =)
Hmmmm är den här bra undrar Michaela ?


& vips så fick hon en privat visning..

Sen bjöds det på gooooo
glass/maräng/daim/vanilj tårta
Pernilla visar hur ren ugnen blev
för Jörgen ..

Grodan Kitty va med på party =)Michaela hittade Ronjas snuttedjur.
& kom på ett nytt mode..

Ronjas fiiiina blöja

Inatt är det fullmåne ..
Ingen sömn inatt heller =(

Kakmonstret ????????
Nä det är bara Rasmus =)

Hej å hå städa på !!!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vi hade en riktigt mysig dag igår
hos mamma å pappa...å sen hos Pernilla
puss å tack älskade lillasyster;)

lillan sa...

Mysig dag i går å lika mysig heldag med dig idag Lena, älskar att umgås med mina härliga flickor:)