lördag 11 juli 2009

Duktiga jag & knäppa killar !!!!

Dumma kunder som inte kan vika
efter att dom har tittat på kläder..

Superkvinnan Lena fixar allt..
Fint viket & i storleks ordning.
Hittade en till stök hylla.

Vek även denna...
Så snyggt ( så stolt )


På väg hem ser jag ett gäng killar
som spelar volleyboll med små badbyxor
i regnet ( knäppskallar tänkte jag )
Men då ropar dom på mig..
Lena kom !!!!!!

Okej jag måste ju se vilka dessa knäppa
folk é ..
Det va lite folk från Fjärås &
Johannas kille Philip..
( vet du vad han gör när du inte är med ?? )

Sexigt =)

Manlig kärlek..


& så klart en liten film =)


Halvnakna killar i regnet...
Det är sommar det !!!!

3 kommentarer:

johanna sa...

Jag är så stolt över min pojkvän!=) Han är så sexig så!! Jag älskar när folk bjuder på sig själva!!=))

Lena sa...

ja vem gör inte det =)
Det är klart man ska bjuda på sig själv..
Det va inte illa menat =(

johanna sa...

Nej det menar jag inte heller. utan jag ville bara förtydliga att jag älskar när folk bjuder på sig själva!

ingen ironi utan i mean it!