söndag 12 juli 2009

Lite blandat !!

Kitty har varit & hälsat på
Sonja, Bea & Otto

Idag var jag på bio med Jimmy,
Bettan, Jens, Michaela, Christoffer, Linda,
Johanna, Philip, Linnea& Sebbe.
Filmen va riktigt gullig =)
Mer kort finns på Johannas blogg
Johannahome.blogg.se

Kärlek

Någon har tagit det sista goda brödet..
& lagt in en tom påse i frysen ...
Elakt =(

Rasmus har varit på liseberg..
& vann en gullig råtta till sin moster =)

Kitty blir bara sötare & sötare för varje dag

Tobbe & Skantz kom & hälsade på.
& hade med sig godis =)

Men vilket äckligt godis ...
Bara sura grejer ..

Snyggo Rasmus ville ha godis

& Skantz fick en puss


Vi såg VÄRLDENS sämsta film....
Se inte denna !!!
Är det någon som har sett denna dumma
film ?

Tacka vet jag kärleks komedier

4 kommentarer:

lillan sa...

Vill oxå se den filmen, ska fråga Pernilla om hon följer med mig. Söta kommedier passar mig.
Tycker med att Kitty e en söt flickhund.Pusssss

Lotta sa...

jag vill oxå se den filmen....

Kanske kan du passa lillstrumpa???

Kitty e så SÖT!!

PUSSSS

Lena sa...

Pernilla sa att hon ville se den,
så ni kan ju gå på den =)

Så klart jag passar lillstrumpa=)
Det har vi ju bestämt ...

Bettan sa...

Jag har sett den.... Till dom som inte har de = SE DEN INTE!!! slöseri med tid... hehe sorry lena borde ha berättat de för dig inna!