torsdag 16 juli 2009

Snusk gubbar !!!

Idag har varit en stressig dag på jobbet.. Först kom den efterlängtade leveransen,
som jag & Bettan började med, Sen kom Joakim & jobbade en halvtimma.
Men han gick hem för han mådde illa & hade ont i magen.. Magsjuka vill vi inte ha..
Sen va det folk inne hela dagen, & när jag sprang där & stressa runt ringer telefonen,
& samtalet låter såhär...

Jag- Välkommen till Björn Borg det är Lena ..

Gubbe-Ehhhh jo jag va inne hos er häromdagen, då jobbade det 2 tjejer
en mörkhårig & en ljushårig..

Jag- Ja det stämmer nog..

Gubbe- Är du den blonda ?

Jag- Ja jag är blond..

Gubbe- Du hade kjol med tror jag, eller klänning kanske ..

Jag- Även om det inte var jag, kanske jag kan hjälpa dig iallafall ?

Gubbe- ehhh ja... ja ehhhh vill du gänga ?

Jag- Va!!!! ( undrar om jag hörde fel ) vad sa du ?

Gubbe- vill du, vill du.. vill du gänga ?

Jag - ( & nu är jag arg ) Ringer du hit för att fråga en sån sak?

Gubbe- Ja, ja, ja .. vill du, vill du?

Jag- Nä det vill jag verkligen inte & jag vill VERKLIGEN inte prata med dig heller...

När jag är på väg att lägga på hör jag äckelgubben i andra änden .. Nähä Puss & kram då ..

Fyyyyyyyyyyyyy vem é denna vidriga människa... Usch vilka folk det finns ..

Så här ser han nog ut ...

På kvällen var vi hemma
hos Sarah & Johan & kolla film.
Den va rolig..

Johan visade ett "halsband"
han tycker Otto ska ha ..

Cooool...


Jimmy ville ha det mest =)

Imorgon är min lediga dag ..
Vet ni vad jag ska göra ????

JOBBA !!!!!

3 kommentarer:

johanna sa...

men en liten komplimang är det ju ändå, fast han var en snuskgubbe!=)

Lena sa...

ha ha... Jo det kanske det va. =)
hade jag inte stressat så hade jag nog inte blivit så arg ..
Jag tror det är någon som skojar med mig.. =) någon som man känner .. =)

johanna sa...

hehe förmodligen eller så finns det så knäppa människor:/ Du är mitt lilla kex iallafall=)