torsdag 9 juli 2009

Ikea

Jag & Mamma var på Ikea..

Min söta mamma


Våran lunch.


Mamma ville ha en liten paus .
Passade på att ringa pappa.


köpte ett sängbord.

Som tur är kom pappa & hjälpte till
att montera ..


Pappa läser instruktioner ..
( hade Jörgen aldrig gjort )


Jimmy ser på experten


Ordning & reda..
Jag har lagt allt i ordning.

Ena hyllan färdig =)

hmmmmm


Ser du Lotta !!!!

Pappa får röka var han vill hos mig =)

Se så fint det blev

Nellie gillar den nya hyllan

Så mysigt !!!
Tack mamma för en mysig dag..
& tack pappa för hjälpen,
hade inte du hjälpt till hade
den inte varit färdig ännu ..
LOVE YOU !!!!

6 kommentarer:

lillan sa...

Vi hade en sån fin dag tillsammans, inte såg jag att tu tog kort, jag har ju kameraskräck den lägger på minst 10 år (tror jag iaf)hi hi.

Anonym sa...

...Va låter du "folk" röka inne..... Du har ju fyra inne katter och en hund som sedan ska bo där!! "i all rök".... nu blev jag lite upprörd såhär på morran..

Men det blev välidg fint med sängborden =)

Och ni vet redan vem jag är......

Lotta sa...

Åååå va fint sängbordet blev!!!!!!
Pappa, han kan han!! Tur att vi har honom....Han har faktiskt rökt inne hos mig oxå...jajjemen=)

Anonym= besserwisser=Johanna kanske???? ha ha ha

(Hoppas alla vet att Lena aldrig röker inne, det vet ju alla vi som känner henne;)

Bettan sa...

Johanna va de inte.. en annan besserwisser va de.. haha

johanna sa...

Men Bettan jag kände exakt som du! Man röker inte inne! Man röker inte alls=) heheh

Lotta sa...

Ni E för tråkiga....SKETREDIGA tanter!!!!! Tur att ni alltid gör allt rätt =) Ha ha ha ha

NÄ Jag tycker du kan börja röka inne på riktigt Lena...då har dom å prata om!!!! Moooohaaaa ha ha ha

Fast jag gillar dom ändå..trots deras brister( johanna å Bettan alltså)