tisdag 23 mars 2010

Ännu en dag..

Eller detta va igår..
Här äter vi lunch, korv stroganoff
som min mamma har gjort.. Tack mamma
det va jättegott =)
Pelle & Oskar va hungriga

Blogg blogg

Jimmy & Ola var & köpte ved.

Ola tyckte jag va dålig på
att skala potatis så han
tog över..
( Eller så gjorde jag mig till )

Jimmy & Adam gör en brasa..
MYS !!!!
Dukat för middag
Imorse vaknade jag kl 3.3o,
Kitty ville ut & kissa =(
Sen sov jag till kvart över 6..
Vid 7 kom Adam upp, vi kollade på
barnprogram hela morgonen...
& vid ca halv 9 vaknade alla andra ...

Idag snöar det..
Jimmy & Ola
Ola åker lift med en hand !!!!!
Å jimmy kan med =)
Jimmy har ramlat igen ...

Jag & Kitty har varit på promenad idag..
Här är våran lilla by ..

Sen va det massa mys i soffan

Sötaste

Min älskling

Här är Kittys favorit ställe...
Hon ser när alla kommer .
& blir det jobbigt att stå,
så kan man alltid sitta =)

KRAM

1 kommentar:

lillan sa...

Härliga bilder, ser ut som ni har det jättebra. Där kan det få vara hur snöigt som helst. Äntligen så har det töat bort ganska mycket här.Trodde jag plockade hundbajs rätt flitigt, men under snön dök det upp hur mkt som helst men också lite vårknoppar.Puss o kram o hälsa alla :-)<3