måndag 22 mars 2010

Framme i sälen !!

JÄTTE tråkig väg ..
Skog skog Skog & mera skog
Adam hade det bra, han hade tv där han satt

Kisse paus

Sträcka lite på benen

Framme..
Här är våran mysiga stuga =)

Här sover jag & Jimmy

Ett rum
Duktiga älskling hänger gardiner

& jag kollar vad jag ska äta ..

Söta gulliga Adam

Här bygger han ett garage till sina
godis bilar =)

Så söt
kvällsmat

Här umgås vi inte ...

Frukost
Oskar borstar tänder

Redo för backen

På väg

Ola i liften


Framme
Jimmy i backen

...

....

.....
Jimmy har ramlat

Här sitter han & surar för han har
precis ätit snö ..
(Olas ord )

Duktiga Adam åker lift
Cooola Kim
Pappa hjälper till
Nu blir det massa mys ...
KRAM

6 kommentarer:

Madeleine sa...

Ååååååå så mysigt ni har de hihi saknar er kramiz

Lotta sa...

Mmmmmmyyyyysigt!!

Pernilla sa...

Det ser ju jättemysigt ut, men vill gärna se dig i skidkläder på promenad också.... :) Kitty måste ha det underbart där!
KRAMAR TILL ER.

johanna sa...

DU FÅR INTE RÖKA NÄR DU ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!

Kraaam Johanna

Lena sa...

Det är jättemysigt.. Jag promenerar ju med Kitty själv när dom är i backen, men vi ska ta kort när någon följer med =)
Jag vet Johanna att jag inte ska röka... =( Förlåt ...
Saknar er allihop. Kraaam

PA sa...

Håller med Johanna. Jag gjorde extra koll på bilden jag med.
Omg starköl på bordet det är väl inte dina ? Duktig Jimmy som gillar snö.
Smakar som isglass.