fredag 5 mars 2010

Lite blandat !!

Så här såg dom ut Bettan ( båtarna )
jag gjorde till Michaela =)
Var hemma hos mamma & pappa
& fick JÄTTEGO lunch .
Söta staffisarna har span ..
Kitty hoppas hon ska få smaka på
Lillstrumpas mat =)
Jag, Pappa & Lotta är ute med hundarna,
Ronja står i fönstret med mormor ...
Försökte få kort på Lillstrumpa med
sina badankor, men hon va inte still
någonting med sin vagn =)
Så det blev lite suddigt
Jag & mamma var & handlade på Ica Maxi
& fick en present påse ..
Jag ÄLSKAR att få gratis grejer ..
Det va massa bra grejer där i ..
Detta är smart =)
Köpte en urgullig leverpastej ..
Idag är det Fredag & kl är 22.10 &
jag ska gå & lägga mig, frågade Jimmy om han
ville följa med men det ville han inte...
Pinsamt om någon frågade han vad han gjorde i helgen &
han får säga att han la sig TIO ...

GODNATT

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Awww din mamma e mycket duktig på att laga mat måste ja säga.. ser alltid lika gott ut varje gång ni vart där å ätit hihi.. kram

Lotta sa...

HEJA MAXI HEJA MAXI =)

Pyssss