måndag 15 mars 2010

Söndag !!

Imorse kom Jimmys systrar hit,
Jimmy skulle passa dom för Lasse & Susanne
skulle inte vara hemma.
Dom kom 8.00 & gissa vem som sov ???
Jo Jimmy.. Tur att jag var uppe..

Söta Lizette
Söta Jaquline
Hi hi
Skantz har köpt nått läskigt..
Han säger att det är is Te..
Men det ser ut som fiskmat!!!
Det lägger sig i botten
& löses sakta upp
Röra röra
Så va det dax !!!!
Jo då,, han gillade det nog, för han drack upp
& tog mer ....
Men jag tror inte jag vågar dricka det ..
Jag gjorde ju pannkakor igår, & lovade
Michaela att ta med mig till jobbet..
Men det blev inte några kvar =(

Men jag är en sån snäll vän, så jag
ställde mig imorse & gjorde nya pannkakor
till oss =)
Ha en underbar dag =)

Idag är det Håkans bar =)

PUSS

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Ååååå söta systrar, ja nu e de bara 1 dag kvar hurra hurra hurra kram på er

Pernilla sa...

Jag älskar Lena!!!