onsdag 17 mars 2010

Funderingar !!

Dåligt med bloggande nu..
Fortfarande trött på kvällarna,
& jag har ju jobbat mycket nu så
jag hinner inte blogga på dagarna.
För när jag kommer hem på kvällarna
är det av med sminket, på med
myskläder & inta soffläge..




Min mamma har fått för sig att vi
ska få tvillingar !!!!!!
& det har jag INTE beställt ..
Så det första jag frågade på ultraljudet ,
-Det är bara en va ????
& då svarade hon.
-Det kan jag inte se, för hela din livmoder
syns inte...
Så nu ska jag gå & vänta på nästa
ultraljud som är i maj..
Nu drömmer jag om att vi får tvillingar
& att jag blir JÄTTE stor & kan inte gå =(
Blir det 2 så får mamma den ena.. hi hi

Imorgon ska jag till Mamma & Pappa
& då är det visst våffeldagen...
Perfekt !!!
Jag har beställt MASSA våfflor när jag kommer..
Jag ska ha minst 5
& Frallan ska ha minst 5 .. ha ha ha
Förlåt att det inte är några bilder
men det kommer snart =)
KRAM

3 kommentarer:

lillan sa...

Har lurat dig lite, våffeldagen e 25/3, men vi tjuvstartar.Ser fram emot våran dag. puss.

lillan sa...

Har lurat dig lite ,våffeldagen e den 25/3, men vi tjuvstartar lite. Såna fina bilder på bebisarna. puss ses om en stund...

lillan sa...

Vill du ha en kommentar till på samma ämne,har nog inte vaknat ännu.