lördag 13 mars 2010

Lite blandat !!

En dag i mitt liv just nu är så här..
Jobbar kanske 9-18 kommer hem
byter om till myskläder lägger mig i sängen,
somnar .......
vaknar av att Jimmy väcker mig & säger att
maten är färdig, äter lite, sen vill Jimmy att
vi ser på en film, jag ser ca 10 minuter sen
somnar jag i soffan, sover mig igenom hela
filmen, vaknar av att Jimmy väcker mig &
säger att filmen är slut..
Jag går upp & tvättar mig, går & lägger mig
i sängen & sover hela natten..
=)

Jimmy & Skantz lagade JÄTTE go
middag i veckan ..
Jag blev imponerad ...
fick med min älskling på bokrean
Han hittade faktist en bok han ville ha ..
Men vi köpte den inte. Hade inte pengar =(
Varit med mamma i Partille & hälsat på
mammas moster Eva ..
Hon hade bakat en jätte go kaka
med äpple & nötter ..
Eva & mamma =)
Diskussion
Sen mötte jag upp Lotta
på Åby simhall för att följa
med på babysim med Lillstrumpa

Lotta hade en ny tröja med
Jonas på =)
Att han ställer upp på bild...
Klara för bad =)
Lotta tycker det är kul iallafall
Lillstrumpa fick lite badleksaker
Här har hon precis varit under vatten
Simma simma simma
Hon gillar inte att ligga på rygg & flyta...
TRÅKIGT !!!!
Sen va det dusch ...
Gillar hon inte =(
Klar att åka hem

Lillstrumpa dyker ..... så duktig =) Lotta kan med =)


Tack mamma för en mysig dag ..
& tack Lotta & Ronja för att jag fick följa med..

KRAM

4 kommentarer:

Lotta sa...

Tack själv för att du följde med=)

Visst e Jonas snygg <3

Kraaaamar

Madeleine sa...

Aww vet hur de känns lotta.. tyvär får ja inte lika mycke sömn ja behöver här för trollungen här hihi... tur du inte mår dåligt än i alla fall.. kram på er

Madeleine sa...

hahahah tror ja döörööör , skall ju stå lena inte lotta på föregående mess.. tror de blev då ja läste va lotta skrev samtidigt som ja skrev själv haha

Lena sa...

hi hi .. jag förstod det Madde..
Kram tebax

Jonas är sig lik Lotta GÖRSNYGG =)
KRAAAMMM