söndag 14 mars 2010

Mys Lördag !!

Igår jobbade jag 11-17.
Och kvällen hade jag planerat så här,
*Komma hem å byta om.
*Lägga mig i sängen & sova.
*Vakna & kolla på melodifestivalen.
*Gå & lägga mig ...

Men så blev det inte,
*Jag gick & la mig i sängen.
(Men somnade inte)
*Kollade på melodifestivalen.
(Men gick inte & la mig efter)
*Jag kollade faktist på en film !!!!


Dumma folket, varför röstade inte
alla på Eric ????
Men Anna va okej hon med =)
Daltons kväll...
Mys i soffan ..
Lördags tvätt =)
Idag ska jag jobba 11-16..
Sen hem & kolla på Håkans bar
på kalnal 5 som börjar idag kl 20.00
Fel av mig.. kommer imorgon =(

& till middag blir det nog pannkakor
för det har Frallan beställt =)

KRAAM

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Fast du hade de mysigt ändå verkar de som.. å lilla dato mys mys kram på er å frallan haha sikket namn :) hopas inte det e högst på listan bara haha

Lena sa...

Jo det va Jättemysigt.. Men vad trött jag är idag, står på jobbet & somnar =(
Det är Lotta som kommit på det namnet =) Bebis ska inte döpas till det iallafall .. Kram Kram