måndag 9 februari 2009

Var på Hemma butiken & luncha med Söta Johanna.




På jobbet fikade jag & underbara Bettan





Hon hade med sig TÅRTA =)






Efter jobbet kom syster Pernilla & hämtade mig, för vi skulle städa .
Efter vi va färdiga skulle hon åka & titta på någon blomsteraffär.

Någon hon känner jobbar visst där.
Men när vi äntligen kommer fram
är det stängt =(



När jag kom hem hade Jimmy

städat. (ingen kille har dött ännu)

Han är såå underbar min hemmafru. hi hi

På kvällen kom Bettan & Jens & kollade på Bolt.

han är lite lik Kitty faktist.

Hon är ju faktist en superstar...

Superbrink som pappa säger, ha ha ha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar det var ingen liten tårtbit!!

Anonym sa...

Men Johanna,, det är 2 tårtbitar.. min & Bettans =)
Fast jag hade orkat båda . hi hi