lördag 14 februari 2009

Bettan & Jens varit på besök


Bettan & Jens har svårt att välja tomater..
Tycker inte det spelar någon roll,Dom är lika äckliga allihop .
Men hon valde små tomater, körsbär tror jag.



Ja så va det ju Fredag den 13:de ..

Detta var min olycka, isen satte sig som klister

på mina stackars fingrar, ooo vad ont det gjorde..

Och alla bara skratta.. Snyft =(



Duktiga Bettan lagar mat ..

& Jens leker med Kitty, det är alltid så

och kommer alltid att vara. Tjejerna lagar maten

medans killar leker .. Men Johanna har lite mer

pli på killarna hemma har jag sett på hennes Blogg.

Du får lära mig hur du gör någon dag.



Våran goa mat. Kyckling kebab, syns inte på bild

för det är den Bettan steker..

Johanna åt det för några dagar sen & jag ville med ha.

Tack för tipset Johanna =)



Lite ont om plats..

Bettan tycker jag ska bygga ut bordet =)



Här är jag =)

Tycker inte om att vara med på bild, men ibland får man

ställa upp . Ganska snygg för att vara 50, eller hur Lisa ??


Sen kom Gamecubet fram.

Jag & Bettan mot Jimmy & Jens..



Bettan har aldrig spelat detta förr, men hon va grym =)

Förstår din arga min Bettan.. Jimmy & Jens fuskade hela tiden .
Men vi vann ju ändå.. Hurra !!



Idag är det Alla hjärtans dag ..

Först ska jag jobba =(

sen ska jag hem & mysa med min älskling.

Massa kramar till alla mina vänner

hoppas ni får en underbar dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lena, jag skojade bara. du ser inte ut som 50 :( du är hur snygg som helst. rena bombnedslaget !

Anonym sa...

Åhhh snäll du é <3
Tack tack

Anonym sa...

haha det var en engångsföreteelse när killarna stog i köket, så tyvärr ingen pli=(
VA är du bara 50, jag trodde du var 64! Heheh neeee bara skoja 23år =) PUSSSSS