onsdag 18 februari 2009

Jag vill åka bort , till något varmt ställe, Thailand hade passat bra.. Visst kan man känna
så ibland att det hade varit skönt att resa iväg..
Men jag verkligen lääängtar, & jag vet att det inte kommer hända, så det är extra jobbigt..
Jag får vänta tills det blir sommar & varmt här i sverige istället så kanske denna jobbiga
känslan försvinner.. Men kommer ni ihåg Lotta, Jonas & Mamma vad kul vi hade det ?
Vinner jag pengar ska jag bjuda hela familjen dit, vi får vänta på Lillstrumpa bara så den
lille får vara med .. & Pappa vill nog inte följa med ..
Kanske om jag blir så rik så jag kan köpa ett eget plan han kan röka på .. hi hi
Lägger in några bilder så ni kan längta tebax ni med =)



Detta är hos Goy.. Hon hade ett mysigt ställe vi var på ofta
Efter minigolfen i djungeln, Kommer ni ihåg hur varmt det va ?



Jag kunde verkligen inte vara allvarlig =)



Underbart !!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar att du har börjat skriva lite mer :)

Anonym sa...

MYSIGT!!!!!!
Kan man göra något bättre än att resa och slappna av och bara ha det underbart=)))

Anonym sa...

Allt för dig Janna.. =)
Du ska ju snart åka Johanna ju.
Jag är såååå avundsjuk .

Lotta sa...

Ååååååå vi hade det ju så mysigt!!!!!!!!

Jag vill oxå åka NUUUUUUUUUUU
men snart lillasyster....när lillstrumpa blivit större=)