tisdag 17 februari 2009

Jag, Lotta, Pernilla, Mamma, Pappa

Kitty, Nissom, Chilli & Leo

Ja hela stora familjen va ute & gick idag.

( Bilden är mörk jag vet.. Förlåt Lotta =( .. )





Kitty va jätteduktig att gå i koppel..

Men har man stora vovvar att gå med så

får man lära sig massa..





På kvällen gjorde Jag, Jimmy & Skantz Taco paj.

Nu tycker ni säkert att det kunde hemmafrun göra .

Men jag vet inte om han är så duktig ännu,

ska nog skicka han på matlagningskurs..

Då har jag en riktig hemmafru sen =)





Skantz river ost..





Se så fin den blev ...





Till efterrätt blev det kladdkaka .. mums



Sen kom spelet fram igen..

Vi hittar inga filmer vi vill se längre,

och tvn går det inget bra på.

Idag blev det bilkörning..

Jimmy vann som vanligt, Fusk tror jag & Skantz.

Vi kan inte spela för länge för då dör nogon tror jag =)

Inga kommentarer: