fredag 27 februari 2009

Jippi !!

Dom har kommit.. Kittys fläckar på magen som vi har
väntat på. Det är inte mycket, mer det kommer mer..
( Hoppas jag )

Igår åkte hemmafrun med mig till Kungsbacka

jag behövde handla lite grejer,

Vi ( jag ) fastnade på H&M i över 1 timma tror jag .

Jimmy satte sig snällt på en pall & vänta.

( ser ni att han bär min väska )

Du är världens bästa Jimmy

Älskar dig..




Vi gjorde Kycklingkebab igår.
& Skantz kom förbi & fick lite.


Vi började kolla på film & när det va en kvart kvar
så stängde den av sig och den gick inte att sätta på igen..
men den funkade på datorn, så här satt vi & mös ..
Jag fick sitta på golvet =(

Linda & Kim kom & hälsa på Kitty,
( & lånade en grej )
Sötisar <3

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jaaa prickar!!!!!!!!!!! Jippie

Lena sa...

ja äntligen =)
Det är nog chillis. .