torsdag 19 februari 2009

Igår bakade vi , mjuk pepparkaka blev det.. Gott men jag kände mig tjock efteråt.
Nu får jag extra dåligt samvete när alla håller på & tränar hela tiden =( Alla utan jag ..
Så nu för miljonte gången ska jag börja tänka på vad jag äter. Inte träna för det orkar jag inte.

På kvällen när Kitty vaknat till liv hade vi lite träning, nu skulle hon lära sig "ligga fint"
hon kan redan sitt , tass & ligg.. & hon klarade även detta jätte bra, bara hon får godis
gör hon vad som helst.

22.55 började Jimmys program han hade längtat efter ( Johnny Cash ) där satt han lilla
"hemmafrun" & sjöng med i alla låtar, men jag trött som vanligt somnade i soffan med Kitty
som huvukudde .

Snart kommer Mamma & hämtar mig, vi ska till Kungsbacka . Jag ska kolla på ny mobil,
& hon skulle handla lite till hennes utlandsresa ,, som jag inte får följa med på .. Snyft =(


Här vispas det

Överlyckliga Kitty får smaka smet .

MUMS!!!
Gott va det iallafall

Kitty "Ligger fint"

3 kommentarer:

Anonym sa...

SSsöta duktiga Kitty....så fina kort...men herrejisses va mycket du skriver ha ha ha ha

Anonym sa...

jag tycker det är jätte roligt att du skriver så mycket :) lyssna inte på lotta !

Lena sa...

Tack Janna =)
Man behöver inte läsa om man inte vill =)