onsdag 18 februari 2009


Var hemma hos Lotta & fotograferade
tjocka magen , Den é så fin ..
Lillstrumpa har det bra
Sen åkte jag, Jimmy & Kitty till kungsbacka.
var hos Eva, hon säger att Kittys tänder är snea så dom ska
dras i så det KNAKAR .. usch det vill inte jag göra, det får Jimmy
ta hand om, hi hi

Här klipps det klor.
Efter doktors besöket tog vi en promenad till Freeport,
Det snöade lite & va kallt,, tur att hon hade sín fina tröja .
Men hon är så liten så Pappa Jimmy fick bära henne en bit .

Kitty och Pappa


Då va vi framme ..

På jobbet va det fullt ös, Det kommer någon från Björn Borg

imorgon så det städades massa massa ..

Michaela ser road ut.


Bettan fick besök, som klappade Kitty.

Michaela fick besök av hennes Christoffer.( Bleka dom är )

Sen skulle vi åka tåg & buss hem Kitty va såå duktig.

Hon pep inte någonting, satt tyst & tittade. Jag blir så stolt

över min lilla gris.

Här åker hon tåg.

När vi skulle på bussen frågade vi chaffören va Kitty

skulle betala, han log & sa att hon behöver inte betala..

& det behövde inte Jimmy heller =) snäll busschafför ..

Kitty på bussen

Man blir trött av äventyr. Hon sov länge när vi kom hem

1 kommentar:

Anonym sa...

vad underbart. guud vad mysigt det såg ut. jag vill också ha en huuund.
Puuss