torsdag 26 februari 2009

Kalas ?

Våran stora tjej har blivit 5 månader, Jag vet att man inte
ska fira det men det gör vi iallafall



Kittys största fan ( Kim ) har gjort ett fint kollage till Kitty.




Fått en fin boll av moster Lotta.
Det va nog inte för att hon blivit 5 månader..




Fick ett nytt ben .




Tog en promenad, hon gick utan koppel.
Jimmy önskade nog att jag skulle halka
i backen, men det gjorde jag inte ..




Kitty vill ha godis



Lite fina bilder på en söt prinsessa








& Skantz har klippt sig ..

5 kommentarer:

Anonym sa...

du har ju också gjort om din blogg! Vad fin den blev=))

Lena sa...

åhh tack.. fick ju göra nått nu när din é så fin =)

Lotta sa...

Fiiiiina Kitty =)
Lööööve her. självklart va bollen en 5 månaders present!!!!!!!

Lotta sa...

Jag ska oxå göra om min blogg =)

Eller Jimmy ska om jag e snäll!!!

Lena sa...

Jimmy é duktig.. klart han gör om din blogg =)
Pusss