söndag 15 februari 2009

Styling på hemma butiken =)

Va ju tvungen att klaga lite, detta ska föreställa en säng.

Johanna & Lotta blev inte glada när jag skulle ta kort .

Vem vet kanske sover dom på pallar hemma .




Men gud så söta dom é Hemma brudarna .








Jag & Joakim vek kläder i butiken,

& jag hittade detta han hade gjort .. FUSK =)

Men det gör inget, det va ganska fint ..





Melodifestival igår ..

Måns va Gryyymm..

Tänkte somna tidigt så jag skulle vara pigg..

Men alla vet hur det är =(



Imorse hann jag in på Majgården innan tåget gick,

Dom har jättego Latte där..




Köpte ingen sockerbomb även om jag gärna ville.

Kände mig väldigt duktig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte duktig är du, det är bara för att du inte jobbar med michaela. Ni är inte bra för varandra!! pussiluss