lördag 21 februari 2009

Igår va en tråkig dag.. Hade magkatarr på jobbet, som tur är kom min underbara syster Lotta
& hennes "man" Jonas & hämtade mig när jag slutade.
Jag som hade tänkt åka till Åsa men jag mådde så dåligt att jag fick vara hemma ..
Köpte med mig lite godis hem, som jag inte åt mycket av.
Blev lite gladare när jag kom hem när man har en glad gullig hund hemma =) & en snäll Kille.
Kitty blev ännu gladare när hennes bror Otto kom & hälsade på en stund ..

Kärlek

Dom nya ostbågarna,, jättegoa . Godiset har Lotta valt,
& det va lyckat =)

Min prinsessa leker med sin boll .




Älsklings brorsan Otto & Kitty

4 kommentarer:

Anonym sa...

e du vaken mitt i natten lilla männska? De finns hjälmedel mot magkatarr vet du.
Gulliga bilder. Pusselipuss.

Lena sa...

om du tänker på tiden så stämmer inte den =)
jag fick en tablett av Lotta . & det blev bättre ..

Anonym sa...

Ha ha ha Kitty me dbollen!!!! klockren bild =) =)))

Lena sa...

hi hi .. visst é den fin ..