onsdag 9 december 2009

åhhhh !!!

Fortfarande sjuk..
Nässprayen jag lånade av Sarah
är farlig, jag känner mig frisk när jag
har använt den, men när jag
anstränger mig & gör något blir jag
helt slut...
Jag tackade ja till 4 timmars jobb
imorgon, kan inte säga nej, dom
behöver verkligen hjälp ..
Undrar hur det ska gå ???

Kitty fick på sig finjackan idag.

Sötaste superstjärnan ..

Sarah & Johan kastar boll..
Kitty leder =)

Sonja är smart & väntar på mitten

Alla väntar på att Johan ska kasta ..

Så kul dom har =)

Jimmy attackerad =)
( med pussar )
Johan med sin kamera ..

Nu ska jag gå & lägga mig så
jag är lite pigg på jobbet imån ..

GOKVÄLL

2 kommentarer:

K.PeRsSoN sa...

Så sööööt superstjärnan är :D
Kram <3

Lotta sa...

Jättesöta Kitty!

Nu måste du bli frisk å komma å hälsa på <3 pusss