söndag 6 december 2009

Härliga söndag !!

Trevlig syn på busshållplatsen imorse ..

Michaela älskar sitt jobb..
Eller är det Björn Borg
hon älskar ???
Det gick omkring en kille
med ett täcke på stationen ..
Vad är det för fel på jacka ??

När jag kom hem från jobbet
bakade jag ...

Smält nougat..
MMMMM

Fina =)

Mycke fina

Så söta ..
Jag är duktig ..

Vi var med Johan ( Sarah jobbade )
& spelade Bingo Lotto..
Som jag sa att jag ALDRIG mera
skulle spela =/

Och det vill jag inte göra nu igen ..
Såååå nära .. BUHU !!!

Spännande ..

Papparazzi Johan =)

Jag äter som vanligt ..

Jimmy leker med sin mat .

Söta lilla Sonja ..
Otto & pappa Johan

Jag har nytt mobil smycke..
Fint va ?

HEEEJ DÅÅÅ !!!!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh va duktig du är som bakar så fint! Saknar dig gumman, hade varit mysigt & ses snart. Puss

Lena sa...

Jaa det kan vi väl göra ..
Snart, men det finns risk att det blir nästa år =( om vi inte bara fikar någon dag ..
Puss

Madde&jasmine sa...

Va duktig du vart lena, undra hur många du fick själv av bakverket med tanke på du har en gottegris där hemma hihi kram på er