tisdag 22 december 2009

Mini Jul !!! 21/12

Sarah, Johan & alla hundarna var
här & firade "Julafton"
Jimmy var tomte..
Det gillade hundarna =)

Sonja öppnar paket ..
Otto & Kitty hjälps åt .
Jimmy fick hjälpa tant Bea
Otto & Kitty leker med en kartong..

Jimmy fick present eftersom han

fyller år idag.

En whiskey =)

Inget som jag hade nytta av.

Sen bakade vi pepparkakor..

Duktiga dom är ..

Bagaren Jimmy

Vi kan med ..


& in i ugnen

Sarah é rolig..

Eller kanske någon hund har

skitit på bordet .. ???

Se så fina dom blev =)

Otto har bakat med


Sen blev det mys i soffan

Massa mys

Otto är så söt när han sover

Rasmus kom,, han ska sova hos oss Vi fick ta stick i fingret.

Jimmy är cool & grät inte

Detta är Jimmys resultat.
Jag tyckte det va läskigt..

Men jag grät inte heller ..

Detta är mitt resultat..

Jag Vann !!! =)

Kitty har hjälpt mig slå in paket..

Ha en bra dag !!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Världens bästa minijul med sååå mycket mys =) Synd att inte Rasmus va med! Johans nyckelring kom inte med hem?? Kan ha blivit bortrövad av en fyrbent vän =S

madde sa...

Ser ut som jimmy tycker om degen mer än att baka... mysigt ni hade det.. avis lite hihi kram på er å hoppas brodern min får en bra födelsedag