torsdag 17 december 2009

ULLARED !!

Tisdagen började med en
tid hos frissan ..
& en Red Bull..
Jag & Pernilla hade packat bilen..
För att åka till paradiset =)
INGEN KÖ !!!!
JIPPIE =)
En fin tomte satt i Entrén
Å se vem jag sprang på ..
Morgan =)
Så gullig ...
Vi åt gooo lunch
Min fina fina underbara
storasyster..
Passade på att gå på toa..
Detta vill man väl inte göra???
Jo om man vill ha grissjukan ..
Vi skulle övernatta på
campingen =)
Jätteskönt att slippa handla
allt på en dag ..
Här var det mörkt ..
Det är dog bara vi som bor här ..
Här är den,
våran fiiina stuga
Här är våra sängar ..
Våran toa ..
Våran dusch
Vårat kök..
Ibland vill Pernilla inte vara
med på bild..
Min söta pyjamas =)
Med en söt liten ficka på
Här sitter vi & äter julbord..
Som Pernilla hade köpt =)
Så himla fint...
Hon är så snäll min storasyster.
En liten söt senap
hade hon köpt..
Som har tillagats av kärlek
Sen slog vi in julklappar & drack glögg..
MASSA MYS !!!
Detta är Jimmys julklappar =)
Dag 2 var lika mysig den..
Inget stress alls.
Tog en mysig fika oxå ..

Vi slog inte in alla julklappar..
Så jag fick fortsätta hemma ..

Tack storasyster för en jätterolig resa =)
Love you !!

GONATT

3 kommentarer:

Sarah sa...

Åh va mysigt det ser ut <3 O Morgan e ju bara för söt =)

Lotta sa...

SÖTA SÖTA Morgan;)

Ååååå en sån pjamas vill jag ha... i julklapp;)

Mysigt ni haft det!

PUSSSSSS

lillan sa...

Nästan en lill semester. Nästa år får ni åka på hemlig datum, hörde att Jörgen ville med. Ser så trevligt ut att det nog lockar fler.Puss.