torsdag 17 december 2009

Fint besök..

Av min pappa ..
Upptagen i telefonen,
Hemma hos pappa är
det telefonförbud..
Det ska jag med ha =)

Han hade med sig presenter =)
Ville ha en fin bild på oss,
men pappa gömde sig ...

Fick massa gott =)
Ett jättesött kaffepaket..
sååå litet ..
& en ny blogg såklart =)
Jag var med denna gången ..
& finaste julkortet jag har fått..
( Det enda jag har fått med )
Men visst är han söt min lillebror ?
Kitty ville sitta bredvid sin morfar =)
& ville sitta i knät...
Men det fick hon inte för morfar =(
På kvällen var vi hemma hos Sarah & Johan
& spelade..
Jag & Sarah förlorade,
men Jimmy & Johan är ju lite kvinnliga
så det är klart att dom vann =)
Tack Pappa för presenterna !!!

PUSS !

5 kommentarer:

PA sa...

Det är ju självklart att ÄLSKLINGSDOTTERN ska ha lite godis till jul.

Pernilla sa...

va??

sarah sa...

Lite kvinnliga dom där... Mycket skulle jag vilja säga ;)

Lotta sa...

jag säger som Pernilla VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA??????

Lena sa...

Åhhh tack pappa ..
Pernilla & Lotta,,
Ni har väl med fått gotta ?
Jag tror Lotta blev älsklingsdottern när han var där & sen Pernilla =)
Han är lurig våran Pappa ..
Pysssss