fredag 25 december 2009

JULAFTON 2009



Jag Rasmus & Jimmy hade
julklappsöppnig hemma..
Kitty har fått julklappar med
& träffat tomten å hon var inte rädd alls =)
Hon fick..
Leksak & godis av Chilli.
göra tassavtryck av Nissom.
Rosa gris av Leo.
TACK FRÅN KITTY ..

Jobbade 10-14 med Michaela
vi hade det så mysigt med
mat, godis & julklappar..
Synd bara att det kom så mycket
kunder & störde..
Men glada blev vi när Sebbe kom
med kaffe & kaka =)
Det var roligt att tomten hade hittat
till Freeport & lämnat mat & julklapp =)
TACK TACK !!

Vi har haft sååååå mysigt ..
VI SOM VAR MED ....
Jag, Jimmy,
Mamma, Pappa
Pernilla, Jörgen, Lotta, Jonas,
Julina, Lisa, Rasmus, Lillstrumpa,Emil,
Leo, Chilli,Nissom & Kitty ...
Mamma hade gjort JÄTTE go mat..
Köttbullar, prinskorv,Revben &
hennes goda potatisgratäng mm
Du är bäst Mamma ..
Lillstrumpas första jul =)
Jag fick massa fina julklappar..
Presentkort,stekpannor, bricka med muggar,
telåda, hellokitty tofflor, vattenflaska, armband,
fotografi på Lillstrumpa,
ljus, kalender,värme hjärtan, lotter &
5000 kronor av min UNDERBARA Pappa =)
TACK TACK TACK allihopa ..

Hoppas ni haft en lika mysig jul som mig ..

PUSS

Inga kommentarer: