torsdag 10 december 2009

OJ OJ OJ !!!!

Kände mig inte alls pigg imorse
när jag skulle upp..
Fortfarande förkyld,
men efter 2 treo & lite nässpray
så var jag redo för jobbet.

En underbar människa fyller
år i helgen,
& jag jobbar imorgon
så jag var tvungen att åka till
kungsmässan efter jobbet &
leta present ..
& efter mycket letande
hittade jag en =)
Så jag hoppas jag får träffa
dig på Lördag Kim så du
får din present & en kram <3>



Jag ska testa detta nu Michaela =)
Men köpte bara en liten flaska..
Om någon letar julklappar till
mig, kan man ju köpa en flaska
av detta =)
Så jag blir PIGG !!!

TJINGELING


Glömde skriva att det
är en till underbar människa
som fyller år i helgen..
Madde =)
Hade gärna träffat dig med
& gett dig en kram..
Men det blir svårt för du
bor ju i Cypern =(
Vi saknar dig & Jasmine ..
Kram kram

2 kommentarer:

K.PeRsSoN sa...

Klart du ska få träffa mig bästa Lena !! :D
Du har inte skrivit att Madde fyller år i helgen me :) hehe
Kram<3

Anonym sa...

grevensfotoblogg.blogspot.com