tisdag 29 december 2009

Fyrverkeri försäljning dag 2 =(

Så här såg det ut på vägarna imorse..
Tur att jag åker med Lotta, hon är
grym på att köra bil =)

Men vad arg Lotta var idag !!!
Vilka idioter det
finns...
Glöm det jag skrev igår..
Det blev inbrott =(
Jonas som hade skaffat larm..
Hoppas dom får en
hemsk nyår ..

Jag & Lotta gick in på
City Gross & betalade
bara 5 kronor & fick en
jättegooo frukost.
& då blev hon gladare..
Som tur är fick vi en ny
leverans..
Här är den...
Fancy smansy..
Som jag kallar den ..
Sååå fin...
Ska nog köpa den & ställa
den i bokhyllan =)
Sånt här fint kan man
inte göra sönder ..
Fyrverkeri försäljare nr 1 ...
Jag är ingen viktväktare
& köpte MASSA godis ..
( men Lotta & Jonas åt dom med )
Vad är det för liten lapp
Lotta har ????
Det är hennes
points lapp..
Nu ska dom fasiken inte
komma in ...
Det står en JÄTTE tung
"grej" framför som
dom inte ska kunna flytta ...
Han är såååå smart Jonte =)

SOV GOTT !!!

KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

I år igen =( Sälja billiga fyverkerier går som smör i solskenet så det kommer man väl alldrig undan tyvärr //Peter

Lotta sa...

Ha ha ha gud va mysigt vi har det lillasyster;)

PYZZ å KRAM

DRIS sa...

Aldrig stavas aldrig med två L
alltid stavas alltid med två L
Det fick man lära sig i skolan.

Pernilla sa...

På Lottas frukosttallrik såg det ut som det låg ett ägg och det stog inte med på pointslappen????
Vem försöker hon lura ;)
Gud va ni har det bra med frukost och allt!!
puss på er!