tisdag 22 december 2009

Idag är ingen vanlig dag !!!

För idag är det min älsklings födelsedag ..
HURRA HURRA HURRA !!!!
Presenter han har fått idag ..
En smörkniv från hans
lillasyster Lizette ..
9 st glas av sin mamma.
Presentkort av
svärmor & svärfar =)
Och en termos av dom
oxå..
4 dosor snus av
Robin & Jolin


En mugg av mig..
Han har fått skor med för
ett tag sen ..
Som man skulle ha kaffe i..
Men han hällde whiskey i den..
Stackars Tiger =(
Susann, Jaquline, Lizette, Jolin & Robin
kom ..
Fina tårtan som jag har köpt =)

Han blev så glad när
han fick blåsa ljus..

Söta syskon ...
Jolin & Robin..
( & jag vet att min soffa är sönder )
Robin visar sitt rätta jag ..
Galen .. Hi hi hi
Sen kom Bettan, Jens, Michaela,
Johanna & Christoffer..
Jens gillar fina smörkniven =)
Vet inte vad Johanna trodde det var ???
Men diskas ska den göras =)
Christoffer med sina bullar.
En fiiiin tröja fick han
av Bettan & Jens ..
& en till fiiiin tröja
av Michaela, Christoffer
& Johanna ..
Johanna blev trött..
Här blir hon tvångsmatad
av syster Michaela
Lite mätt kanske ??
Michaela hittade mitt
diadem...
Glöm inte var det bor =)
Men vem vet, så söt du blev
i det så kanske det vill flytta
hem till dig =)
TACK ALLA FÖR ATT
NI KOM !!!

PUSS

2 kommentarer:

PA sa...

Jag känner inte igen Jimmys ögon.
Lite rundare än vanligt?

Lotta sa...

GRATTIS GRATTIS Jimmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss å kram Lotta å Ronja