måndag 28 december 2009

Fyrverkeri försäljning dag 1 =)

Lotta kom & hämtade mig i morse
efter åtta..
Hon hade en ny JÄTTE fin
rattmuff, så söt ..
( hon är söt med )
Jag & Jonas har att göra..
Bocka av, packa in, packa upp &
köra in i butiken ..
Lotta höll sig undan ;)
Här är vårat lilla trånga
men mysiga ställe =)
Jag har packat det jag
ska köpa ...
Här larmas det ..
Nu jäklar ska det inte bli några inbrott ..

Jag skojade bara ..
Jag ska inte köpa allt det i vagnen.
Det räcker med denna fina blomman.
Fancy flower heter den..
Jättefin förpackning,
ska ta ett kort på den imorgon
när den är ihopfälld.
VILL HA !!!
Nu är det läggdax..

GONATT

5 kommentarer:

Sarah sa...

Ooooh såg Final countdown... Den ser spännande ut =)

Lotta sa...

Ja du lillasyster...det där med inbrottet gick ju sådär=) DUMMA DUMMA människor som va där inatt å STAL MASSOR trots larm!!! Vi slår dom när vi får tagi dom va???

PYZZZZZZZZ

Anonym sa...

Hej Lena!
Vet inte om du minns mig, Helene från djurtolkningskursen. Jag bara måste säga att jag läser din blogg varje dag:-) Den är så himla fin och du har alltid så fina bilder, och en underbart söt hund och karl;-) Ville bara ge dig lite beröm, det ska man göra!
Ha det superbra nu och tag hand om er allihopa.
Kram Helene

Lotta sa...

Vilket gulligt inlägg från Helene =)

Lena sa...

Åhhh vad glad jag blir =)
beröm kan man inte få för mycket av..
Kul att du gillar bloggen .
Tack så jätte mycket för dom fina orden..
Kram Lena