söndag 13 december 2009

Kalas m.m

Idag är ingen vanlig dag,
idag är Maddes födelsedag,
HURRA HURRA HURRA !!!
Hoppas du får en underbar födelsedag.

Igår var jag & fönstershoppa
med Sarah & Johan..
Här fikas det..

Sarah dricker Choklad
med grädde =)

Min goooa fika

Träffade Anna med jätte jätte söta Märta..

Hon är såååå söt

Sen var det kalas för Kim.
Som fyller 20 År =)

Jimmy blödde ...

Jobbigt att dricka kaffe ..

Söta födelsedagsbarnet !!!

Linda & Oskar

Susann

Kitty hoppas sååå att
Lizette ska tappa lite tårta..

Jacqueline gör collage till Kim..
Kitty ville med måla =)

Efter kalaset gick vi för
att handla mat..
I centrum mötte vi Johan
som frös =)

Jimmy utanför Mysiga Ting..
Där låg Videokompaniet innan .
Min & Pernillas lilla fina butik =)

paparazzi Johan ..

Här väntar vi på att Sarah
ska sluta jobba..

Jimmy fryser ..

Johan tar närbilder på Jimmy

Bea vill att mamma ska komma

Jimmy ska skrämma Sarah

Här kom hon =)
Hon blev inte rädd alls..
( hade inte jag heller blivit )

Dessa kameror..
Jag vill helst inte vara med på bild..
Men nu när Johan har skaffat kamera
är jag med på MASSA !!!
USCH ....

Inatt när vi gick hem så snöade det..
MYSIGT !!!

Ha en bra dag

3 kommentarer:

Madde sa...

Awww tack lena o jimmy för era gratualtioner.. önska ja kunde varit där nuee.. djup suck...
kram på er alla

Pernilla sa...

ÅH, vad jag kan sakna vår lilla affär, fast bara det roliga!!!
puss, love

K.PeRsSoN sa...

Taaack så mycket Lena !! :D
Jag saknar oxå eran lilla affär !! :(
Puss o kram